Rok výroby
1967
Tovární značka
ŠKODA
Typ
706 RTO LUX
Podvozek
ŠKODA 706 RTO, ocelový rámový;
Výrobce
LIAZ, n.p., Rýnovice
Pohotovostní hmotnost podvozku
4 900 kg
Povolená celková hmotnost
14 400 kg
Povolená celková hmotnost přívěsu
5 600 kg
Motor
ŠKODA 706 RTO, stojatý řadový šestiválec OHV
Výrobce
LIAZ, n.p., Rýnovice
Palivo
nafta motorová
Objem nádrží
350 litrů
Vstřikování paliva
přímé, vstřikovacím čerpadlem PAL
Tlak vstřiku
170 ATM
Zdvihový objem
11 781 cm³
Výkon
160 koní / 1 900 ot./min (117,8 kW / 1 900 ot./min)
Kroutící moment
70 kgm / 1 200 ot./min
Náplně motoru
motorový olej: letní M9A, zimní M6A – 18 litrů
chladící kapalina
45 litrů
Suchá hmotnost motoru
cca 940 kg
Čistič vzduchu
dvoustupňový, cyklonový, olejový, obsah opotřebovaného oleje – 2,25 litru
Startér
24 V / 6 koní
Dynamo
24 V / 800 W
Akumulátory
2 x 12 V / 150 Ah
Převodovka
manuální, nesynchronizovaná, 5+1 rychlostí, náplň oleje P19 – 10 litrů
Diferenciál
skříň součástí portálové zadní nápravy, převod dvojnásobný, nejprve čelními koly se šikmým ozubením a následně kuželovým pastorkem a talířovým kolem, obsah oleje P19 – 9 litrů, hnací hřídele kol jsou z ušlechtilé oceli, pružné a odlehčené
Přední náprava
tuhá, kovaná z ušlechtilé ocele, odpružená podélnými půleliptickými listovými pery
Zadní poháněná náprava
z ocelolitiny, tuhá, vcelku s diferenciálem, odpružená půleliptickými listovými pery
Tlumení pérování
olejové tlumiče, náplň tlumičovým olejem
Řízení
šnekové
náplň oleje P19 – 4,4 litru
počet otáček volantu – 5,5
Posilovač řízení
vzduchový, s válcem na pomocné tyči a rozvodným zařízením na řídící tyči
Brzdy
provozní – tlakovzdušné, dvoukruhové, provozní tlak 5 ATM
odlehčovací – výfuková; mechanicky ovládaná, působící na zadní kola, se současným uzavřením přívodu paliva
parkovací – ruční, mechanická, převod s ráčnou, působící na zadní kola
Disky kol
systém Trilex, 8×20;
Pneumatiky
11,00×20 HD;
Tlak v pneumatikách
5,5–6,0 baru
Karosérie
RTO LUX, polosamonosná ocelová;
Výrobce
KAROSA.n.p., Vysoké Mýto
Rozměry
délka – 10 810 mm
šířka – 2 500 mm
výška – 2 980 mm
Výška prvního schodu
380 mm
Výška podlahy
885 mm
Výška v interiéru
1 900 mm
Rozvor
5 450 mm
Rozchod přední nápravy
1 927 mm
Rozchod zadní nápravy
1 751 mm
Přední převis
1 570 mm
Zadní převis
3 790 mm
Nájezdové úhly
vpředu – 18°
vzadu – 7°20‘
Provozní hmotnost autobusu
8 670 kg
Největší povolená hmotnost
13 670 kg
Užitečné zatížení
5 000 kg
Zatížení střešní galerie
500 kg
Nezávislé topení
PAL 12 AKN5 (licence Eberspacher), výkon 12 000 kcal/h
Největší přípustná hmotnost přípojného vozidla
5 600 kg
Počet míst
35+1
Největší rychlost
86 km/hod
Spotřeba
24 l / 100 km