Česká obchodní společnost ANVI TRADE s. r. o., přední distributor podlahovin a stavební chemie pro podlahy, hledá samostatnou aktivní osobnost pro výše uvedenou pozici.
Náplň práce:
- odpovědnost za rozvoj obchodních vztahů se stávajícími zákazníky - převážně podlahářskými firmami
- aktivní vyhledávání a získávání nových zákazníků
- určování a analýza potřeb zákazníka, technické poradenství zákazníkům
- vypracování nabídek a rozpočtů, vyjednávání smluvních podmínek
- prodej sortimentu zboží, podepisování smluv dle pravidel společnosti
- plnění stanovených cílů prodeje na určeném geografickém území
- hledání a navrhování vhodného řešení pro zákazníka
- sběr dat z trhu, identifikace změn na trhu a návrh odpovídajících opatření
- odpovědnost za obchodní výsledky
- spolupráce s dalšími týmy společnosti
- optimalizace objednávkového systému zákazníků
- efektivní návštěvy zákazníků ve svěřeném regionu
- řešení a koordinace veškerých žádostí, přání a potřeb zákazníků
- vytváření námětů na zvýšení prodeje a zlepšení služeb zákazníkům
- pravidelné vyhodnocováni pohledávek a přijímání opatření k nápravě, aplikace kreditních limitů
- pořizování přehledných zpráv z jednání a vedení zákaznických účtů v CRM
- péče o obchodní administrativu
Co ideálně požadujeme:
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- minimálně tříletou praxi na obchodní pozici spojenou s přímým jednáním se zákazníky
- orientaci ve stavebnictví
- silné komunikační dovednosti
- obchodnický talent a vůli dosahovat vytyčených cílů
- ochotu tvrdě pracovat a denně cestovat po Brně a jihomoravském regionu
- orientaci na dlouhodobý úspěch
- zodpovědnost za výsledky a závazky
- technickou zručnost
- časovou flexibilitu
- řidičský průkaz sk. B
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, Powerpoint, informační SW)
- středoškolské vzdělání (stavební nebo technické zaměření)
- angličtina nebo němčina výhodou
Co nabízíme:
- Práci v etablované, české obchodní společnosti s 30letou tradicí
- Práci v perspektivním oboru a s podporou zahraničních dodavatelů
- Mzdové ohodnocení odpovídající výkonu
- Home office, sick days a další benefity
- Podporu a školení, možnost osobního rozvoje
- Individuální a vstřícný přístup, otevřenou komunikaci
- Služební automobil, mobilní telefon a notebook
- 25 dnů dovolené
- Firemní akce
Nástup možný ihned případně dle dohody.
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis s fotografií.
Bližší informace:
David Kraus
tel.: +420 602 559 988
david.kraus@anvitrade.cz